ForeningLet - moderne medlemssystem

Medlemsdatabase. Regnskabssystem. Betalingsservice. Håndterer alle typer foreninger.

OVERVIEW

This site foreninglet.dk currently has a traffic ranking of four hundred and fourteen thousand eight hundred and fifty-seven (the lower the better). We have sifted twenty pages within the website foreninglet.dk and found thirty-two websites referring to foreninglet.dk. We were able to unearth two social web accounts possessed by this website.
Traffic Rank

FORENINGLET.DK RANKINGS

This site foreninglet.dk has seen varying levels of traffic through the year. Chiefly, the domain had a ranking today of four hundred and fourteen thousand eight hundred and fifty-seven.
Traffic for foreninglet.dk

Traffic ranking (by month) for foreninglet.dk

Traffic ranking by day of the week for foreninglet.dk

ForeningLet CMS Demo af hjemmesidesystem

Dette er en demo af den type hjemmeside som jeres forening kan anvende. Det er et hjemmesidesystem som er meget nemt at anvende. Kontakt ForeningLet for at høre nærmere.

Dit Sekretariat

Vi leverer professionelle sekretariatsløsninger til foreninger, organisationer, netværk og virksomheder. Besvarelse af telefon og mail. Friske øjne på din forening. Dit Sekretariats foreningskonsulenter kan hjælpe jer med at se på jeres forening med friske øjne og finde de steder, hvor I kan forbedre jeres service, optimere driften, fremtidssikre administrationen eller sikre god økonomistyring. Kontakt os for en uforpligtende snak om, hvordan vi bedst hjælper jer.

WHAT DOES FORENINGLET.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of foreninglet.dk Mobile Screenshot of foreninglet.dk Tablet Screenshot of foreninglet.dk

FORENINGLET.DK HOST

We identified that the main page on foreninglet.dk took seven hundred and forty-three milliseconds to come up. I detected a SSL certificate, so I consider foreninglet.dk secure.
176.34.235.132

FAVORITE ICON

I detected that this domain is weilding the Apache server.

ForeningLet - moderne medlemssystem

DESCRIPTION

CONTENT

This site foreninglet.dk states the following, "ForeningLet er et online medlemssystem som anvendes via internettet." Our analyzers noticed that the webpage said " Over 400 foreninger anvender systemet - eksempelvis idræts-, grundejer- og patientforeninger." The Website also stated " Dankort, MobilePay, PBS, email, PayPal, EAN, etc. Online booking af fx tennis- og badmintonbaner. Fx indmeldelse og tilmelding til events. Håndterer hoved- og lokal-foreninger i ét system." The website's header had medlemssystem as the most important keyword. It was followed by foreningssystem, forenings, and regnskab which isn't as highly ranked as medlemssystem. The next words the site used was foreningsregnskab. regnskabssystem was also included but could not be viewed by search engines.

VIEW MORE WEB SITES

Foreningsadministrator - Nem og enkelt medlemssystem

Angiv din e-mail adresse og klik send, for at få tilsendt en ny kode. Der er sendt en ny adgangskode til din e-mail! Nem og hurtig administration til foreninger, klubber og organisationer, som i kan tilpasse, så det passer netop jer. I betaler kun for de funktioner i bruger, uanset hvor mange medlemmer eller brugere i har. Ud over funktionaliteten i grundpakken er det muligt at tilføje ekstra moduler, alt efter hvad i har .

Hem- Föreningsarkiven i Stockholms län

Välkommen till Föreningsarkiven i Stockholms län - FSL! FSL kan hjälpa dig och din förening med alla typer av arkivfrågor. FSL erbjuder även kostnadsfri rådgivning, kurser i arkivkunskap och seminarier. Medverka till bevarande av organisationers och föreningars arkivhandlingar,.

Föreningsarkivet Sydvästra Götaland Föreningsarkivet i Sydvästra Götaland

Föreningsarkivet i Sydvästra Götalands upptagningsområde. Föreningsarkivet i Sydvästra Götaland har varit aktivt sedan 1938 och blev en officiell institution 1971. Genom åren har Föreningsarkivet haft olika namn. Innan bytet till vårt nuvarande namn Föreningsarkivet i Sydvästra Götaland var vårt namn Föreningsarkivet i Mölndal. Vårt upptagningsområde omfattar de sex kommunerna Ale.

FÃreningsarkivet - Start -

Foreningsbetaling.dk